Voor Instagram, Facebook, LinkedIn en Youtube
Tijdlijn en stories.
Video content voor op de tijdlijn en stories om relevant en zichtbaar te blijven. Dit heet branding. Mensen worden er vaak aan herinnert dat je bestaat.
Video advertenties.
Het doel is dat mensen klikken en op je website of webshop terecht komen. Dit heet conversie gericht. Mensen gaan bij je kopen.
Door mij gemaakte projecten
Mijn Cadeau
Hierboven is een video te zien gemaakt voor MijnCadeau. Het doel van de video was om mensen die een Vaderdag cadeau zoeken in juni, te overtuigen dat hun vader blij verast zal zijn met de hilarische onderbroek met Super Papa erop bedrukt. MijnCadeau had een zeer korte promovideo nodig voor Facebook. Zij werken met betaalde promotie en zochten een pakkend filmpje, waarin klanten vanaf de eerste secondes geïnteresseerd naar kijken.
Maak een afspraak en kom ècht tot rust.
Ik heb een video gemaakt voor Schoonheidssalon Rolinka, waarmee zij haar boodschap in één video kan verspreiden aan haar doelgroep via social media. Rolinka wilde een keer iets anders aan haar klanten laten zien in haar nieuwsbrief en op Instagram. Dit zijn de 2 kanalen waarmee zij met haar bestaande klanten communiceert. Ze geeft hiermee een klein inkijkje in haar salon door middel van een korte maar professionele video en kiest hierbij dus voor branding. Het sterker maken van haar naam.